سوالات متداول کاربران

سوالات متداول کاربران

۱- چگونه میتوانم کتاب به امانت بگیرم؟

با وارد شدن به پورتال کتابخانه به آدرس  centlib.uswr.ac.ir و تکمیل دقیق فرم ثبت نام پورتال و تکمیل فرم عضویت کتابخانه در قسمت کتابخانه شخصی و گرفتن تاییدیه از مسئول میز امانت.

۲-چگونه میتوان کتابی را تمدید کرد ؟ 

امکان تمدید کتاب از طریق پورتال کتابخانه برای اعضاء از طریق نام کاربری و رمز عبور انتخاب شده دانشجو میسر می باشد.

۳-استفاده از منابع مرجع کتابخانه به چه صورت است ؟

امکان امانت گرفتن منابع مرجع وجود نداشته و فقط در محیط کتابخانه قابل مطالعه می باشد.

۴-چگونه میتوان با کتابخانه تماس گرفت  ؟

با شماره تلفنهای۷۵ –  ۲۲۱۸۰۰۷۲٫

۵- ساعت کاری کتابخانه به چه صورت است ؟

ساعت کاری کتابخانه۷ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر می باشد.

۶-آیا میتوان با کارت عضویت کسی کتاب به امانت گرفت ؟

خیر.

۷-آیا امکان دانلود فایل پایان نامه وجود دارد ؟

خیر

۸- چگونه میتوانم نسخه فیزیکی پایان نامه را مطالعه کنم ؟

نسخه فیزیکی پایان نامه در دسترس نمی باشد و تنها فایل پی دی اف پایان نامه قابل دسترسی است.

۹- هزینه عضویت در کتابخانه چه میزان است ؟

مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال.

۱۰- در صورت مفقود شدن یا آسیب دیدن کتاب امانی چه باید کرد ؟

دقیقا نمونه همان کتاب مفقودی تهیه گردد و امکان دریافت وجه نقدی کتاب مفقودی وجود ندارد.

۱۱-میزان و نحوه ی جریمه تاخیر در بازگشت کتاب چگونه است ؟

مبلغ ۵۰ تومان به ازای هرروز.

۱۲- آیا نیازی به تمدید کارت عضویت در کتابخانه میباشد؟

مدت اعتبار همه اعضای کتابخانه از ابتدای عضویت تا زمان تسویه حساب میباشد

۱۳-در صورت بروز مشکل در سرچ منابع کتابخانه چه باید کرد؟َ

الف – ابتدا اینترنت خود را چک نمایید

ب-سعی نمایید به جای گوشی از کامپیوتر شخصی خود استفاده نمایید

پ- جهت اطلاعات بیشتر به راهنمای فوری مراجعان کتابخانه مرکزی در قسمت اخبار کتابخانه مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *