نام ونام خانوادگی
|
سمت |
ایمیل |
شرح وظایف |
تلفن |
ساعت کاری |
دکتر عطیه اشتری
|
مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
دکتری
گفتاردرمانی |
at.ashtari@uswr.ac.ir |
|
۰۲۱-۷۱۷۳۲۸۲۵ |
۷ الی
۱۷ |
دکتر طلیعه ظریفیان |
رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه
دکتری
گفتار درمانی
|
t.zarifian@yahoo.com
|
–۱بررسی و ارزشیابی برنامه های جاری و آتی کتابخانه ۲–ارزشیابی کمی و کیفی فعالیتهای کارکنان ۳–نظارت بر فرآیند کارها و پیشرفت امور ۴–تعیین شرح وظایف کلیه کارکنان و تقیسم وظایف ۵–دریافت گزارش مستمر کار از پرسنل ۶–شرکت در جلسات،اتخاذ تصمیم و برنامه ریزی ۷–بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزات کتابخانه ۸–تسهیل و فرآهم آوری امکان آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی کتابدار با هدف تخصصی نمودن بخشهای کتابخانه و بهینه سازی کیفیت ارائه خدمات
|
۰۲۱-۲۲۱۸۰۱۳۹
داخلی ۲۶۴۳
|
۷الی ۱۷
|
مرضیه گلچین |
کارشناس مسئول علم سنجی
دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی
|
(گرایش مدیریت اطلاعات )
|
golchin@uswr.ac.ir
|
۱- سنجش و انتشار شاخص های علم سنجی پژوهشگران، مراکز تحقیقاتی دانشگاه
۲- مدیریت سامانه الکترونیک علم سنجی |
۳- انجام مطالعات علم سنجی به منظور طراحی مداخلات ارتقای کمی و کیفی برونداد پژوهشی کشور
|
۰۲۱-۷۱۷۳۲۸۱۸
داخلی ۲۸۱۸
|
۷الی ۱۷
|
نسرین ربیعی |
کارشناس سایت اطلاع رسانی و وب سایت کتابخانه
کارشناسی ارشد
علم اطلاعات و دانش شناسی
|
na.rabie20@gmail.com |
۱- پاسخگویی و راهنمایی حضوری و تلفنی مراجعین
۲- برطرف نمودن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای سایت با همراهی واحد فناوری اطلاعات
۳- ارائه خدمات آگاهی رسانی جاری به اعضاء هیئت علمی و دانشجویان
۴- تنظیم مستندات و بارگزاری در سامانه
۵- انجام امور مشاوره اطلاعاتی در استفاده از پایگاههای اطلاعاتی دانشگاه به مراجعین،ادمین وب سایت کتابخانه و هماهنگی امور مربوط به برگزاری کارگاهها و وبینارهای آموزشی کتابخانه
|
|
۰۲۱-۲۲۱۸۰۰۷۵
داخلی ۲۶۴۴
|
۷الی
۱۷
|
سمیرا ساریخانی |
کارشناس بخش سازماندهی منابع
کارشناسی ارشد
علم اطلاعات و دانش شناسی
|
Mrs_sarikhani@yahoo.com |
۱- سازماندهی (فهرست نویسی و رده بندی) منابع کتابی و دیداری-شنیداری (فارسی، لاتین و عربی) و ورود اطلاعات منابع سازماندهی شده در نرم افزار کتابخانه
۲- ادمین نرم افزار جدید کتابخانه (آذرسا) و پیگیری امور مربوط به نرم افزار
۳- آماده سازی برچسب عطف و بارکد کتابها و نظارت بر آماده سازی منابع، و مشاوره و تهیه فایل های آموزشی
|
|
۰۲۱-۲۲۱۸۰۰۷۵
داخلی ۲۶۴۵
|
۷الی
۱۷
|
پریسا رجبی |
کارشناس سازماندهی پایان نامه و
طرحهای پژوهشی
کارشناسی ارشد
علم اطلاعات و دانش شناسی
|
Rajabi_2006@yahoo.com
|
۱- دریافت پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ( نسخه چاپی وCD) و انطباق آن با استاندارهای کتابخانه و تسویه حساب
۲- ورود اطلاعات و آماده سازی و آرشیو پایان نامه ها در نرم افزار کتابخان
۳- انجام امور عمومی کتابخانه |
|
۰۲۱-۲۲۱۸۰۰۷۲
داخلی ۲۶۴۵
|
۷الی
۱۷
|
فهیمه باقرنژاد جاوید |
کارشناس بخش سازماندهی منابع و کارشناس بخش مجموعه سازی و سفارشات
|
Fahimehjavid@gmail.com
|
۱- سازماندهی (فهرست نویسی و رده بندی) منابع و ورود اطلاعات منابع سازماندهی شده در نرم افزار کتابخانه
۲- نیاز سنجی و ثبت و دریافت نیاز اطلاعاتی مراجعین به صورت پیوسته
۳- خریداری و سپس دریافت منابع خریداری و ثبت سفارش شده و کنترل آن با لیست مربوطه
۴- تنظیم درخواستهای خرید و اسناد مالی
۵- ادمین کتابخانه دیجیتال حنان و مشاوره و تهیه فیلمهای آموزشی
|
|
۰۲۱-۲۲۱۸۰۰۷۲
داخلی ۲۶۴۵
|
۷الی
۱۷
|
مهلا
عزیزی |
کارشناس میز امانت کتابخانه مرکزی
کارشناسی
ارشد
علم اطلاعات و
دانش شناسی
|
azizimahla@gmail.com
|
۱- عضویت مراجعین و امانت و بازگشت کتابها و لوح فشرده فارسی و لاتین
۲- قفسه خوانی به صورت دوره ای
۳- بارگزاری منابع سازماندهی شده در نرم افزار کتابخانه
۴- تسویه حساب اعضاء
۵- نظارت بر امور سالن مطالعه جدا نمودن کتابهای فرسوده جهت صحافی مجدد و انجام امور مشاوره در دستیابی به منابع به مراجعین
|
|
۰۲۱-۲۲۱۸۰۰۷۲
داخلی ۲۶۴۴
|
۷الی
۱۷
|
|
|
|
|
|
|