معاونت تحقیقات و فناوری

                                                                                                         مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات

                                                                                                                                کتابخانه مرکزی

 

  معرفی کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی

      و توانبخشی جهت دانشجویان جدیدالورود

 

         تهیه و گردآوری : فهیمه باقرنژاد جاوید

کارشناس کتابخانه مرکزی

 

                 زیر نظر : دکتر طلیعه ظریفیان

          سرپرست کتابخانه مرکزی

پائیز 1399

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 كتابخانه دانشگاهي بخشي از نظام آموزشي،  پژوهشي و تحقیقاتي دانشگاه است. مجموعه كتابخانه مهمترینمنبع تأمین نیازهاي اطلاعاتي جامعه دانشگاهي به شمار میآی د و حاوي جدیدترین اطلاعات در زمینه هايموضوعي میباشد. کتابخانه های دانشگاهی به عنوان قلب دانشگاه وظایف مربوط به پژوهش به طورمستقیم  و وظایف مربوط به آموزش را به طور غیرمستقیم برعهده دارند. کتابخانه ها تنها زمانی می توانندنقش خود را برای پژوهش در دانشگاه به نحواحسن انجام دهند که قادر به برآوردن نیازهای اطلاعاتی پژوهشگران و  ارائه خدمات به آنها باشند.  وظایف پژوهشی  کتابخانه های دانشگاهی شامل  فراهم آوری، سازماندهی اطلاعات و نظارت، خدمات عمومی  و فراهم کردن امکان دسترسی به اطلاعات میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیین نامه استفاده از كتابخانه مركزي دانشگاه علوم بهزیستي و توانبخشي

ماده 1- اعضا ء

 دانشجویان اعضاي هیات علمي و كارکنان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی یعنی افرادی که امکان تسویه حساب با آنها وجود دارد، می توانند مطابق مقررات این آیین نامه عضو کتابخانه مرکزی شوند. 

ماده 2- نحوه عضویت

1.    وارد شدن به پورتال کتابخانه با آدرس: http://centlib.uswr.ac.ir

2.    تکمیل دقیق فرم ثبت نام پورتال

3.    تکمیل فرم عضویت در کتابخانه در قسمت کتابخانه شخصی 

4.    گرفتن تأییدیه از مسئول میز امانت

5.    پرداخت مبلغ 50000 ریال برای حق عضویت

6. تحویل فایل عکس 3*4 با وضوح 300 *400 پیکسل به مسئول میز امانت

 تبصره 1: منابع کتابخانه فقط به اعضا امانت داده میشود و امکان استفاده از منابع، برای بقیه مراجعان، فقط درسالن مطالعه وجود دارد .

تبصره 2: با توجه به اینکه تمام امور مربوط به امانت و برگشت کتاب در کتابخانه با استفاده از کارت دانشجویی انجام میپذیرد، لذا در صورت مفقود شدن کارت دانشجویی، به منظور پیشگیری از هر نوع سوء استفاده از آن،مراتب را سریعا )حتی الامکان به صورت تلفنی(، به مسئول میز امانت اطلاع دهید .

ماده 3- مدت عضویت

مدت عضویت همه اعضای کتابخانه، از ابتدای عضویت تا زمان تسویه حساب می باشد. 

 ماده 3- شرایط امانت

تعداد كتاب و مدت امانت  براي مقاطع مختلف به شرح ذیل است: 

دانشجویان محترم

مقطع کارشناسی: تعداد 2 جلد- به مدت 15 روز

مقطع کارشناسی ارشد: تعداد 3 جلد - به مدت 15 روز

مقطع دکترا: تعداد 4 جلد - به مدت 30 روز

کارکنان محترم 

اعضای هیات علمی: تعداد 5 جلد - به مدت 30 روز

بقیه کارکنان: تعداد 3 جلد- به مدت 15 روز

ماده 5- تمدید

امکان تمدید کتاب از طریق پورتال کتابخانه، برای اعضا، از طریق نام کاربری و رمز عبور  انتخاب شده دانشجو، میسر میباشد. 

ماده 6 تاخیر در بازگشت به موقع كتاب

تا 30 روز تأخیر، مبلغ 50 تومان، به ازای هر روز دریافت میگردد. 

در صورت تأخیر  بیشتر از  30  روز، اسم فرد خاطی،  به کمیته انضباطی آموزش ارسال شده تا طبق مقررات با وی عمل گردد.  

ماده 7- مفقود یا ناقص شدن منابع

در صورت مفقود شدن و یا آسیب منابع امانتي، اعضا ء پس از اطلاع به بخش امانت بایستی نسبت به تهیه آن به ترتیب روشهای زیر براساس اولویت اقدام نمایند:

1.     دقیقا نمونه همان کتاب مفقودی تهیه گردد. 

2.     اگر چاپی از آن کتاب از انتشارات ی دیگر، موجود بود، تحویل گردد. 

3.     اگر دقیقا همان ویرایش یافت نشد، ویرایش جدید آن تحویل گردد. 

4.     اگر ترجمه های دیگری از آن کتاب با همان نویسنده وجود داشت، تهیه گردد. 

5.     اگر کتابی با همان محتوای موضوعی، از نویسنده ای دیگر وجود داشت، تهیه گردد.

6.     در نهایت، در صورت یافت نشدن هیچ کدام از موارد بالا، با صلاحدید کتابدار، کتابی هم قیمت آن کتاب، در زمینه موضوعی مورد نیاز کتابخانه، تهیه گردد.

تبصره 3:  امکان دریافت وجه نقدی کتاب مفقودی، وجود ندارد. 

ماده 8- منابعی که غیر قابل امانت می باشد

منابع مرجع شامل اطلسها ،نقشه ها، روز نامه ها، نسخه چاپی پایا ن نامه هاي تحصیلي، نسخه چاپی نشریات ادواري، نسخه چاپی طرحهاي پژوهشي و کتابهای مرجع ميباشد. 

منابع مرجع فقط در موارد خاص و آن هم با موافقت کتابدار مرجع و تنها با ارائه یک کارت شناسایی معتبر، به مدت محدود ممکن است از کتابخانه خارج شود. 

ماده 9- تسویه حساب

براي تسویه حساب با كتابخانه مركزي، ابتدا باید تمام مدارک امانتی، به کتابخانه برگردانده شود. سپس درمحل  میز امانت برای دانشجویان کارشناسی( و بخش میز امانت و بخش پایان نامه ها)   برای دانشجویان مقاطع بالاتر، برگه تسویه حساب مهر و امضا شود.  

در بخش پایاننامه ها،  ارائه یک نسخه فایل  word  و  PDF   و یک نسخه چاپی از پایان نامه، برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا الزامی می باشد. 

ماده 10 - ساعت كار كتابخانه

در شرایط معمول: 8 صبح لغایت 5 بعد از ظهر می باشد.

در شرایط پاندمی کرونا: 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر می باشد. 

ماده11- شئون و مقررات استفاده از کتابخانه

1.     هنگام استفاده از منابع کتابخانه، از بهم ریختن کتابها در قفسه ها خودداری نموده و در صورت ندانستن جای درست کتاب، آن را در لابه لای کتابها قرار ندهید.

2.     سکوت را در محیط کتابخانه و هنگام استفاده از کمدها رعایت نمایید. 

3.     رعایت احترام و حسن برخورد با كتابداران و كاركنان کتابخانه انگیزه خدمتگزاري را در همكاران ما مي افزاید. 

4.     جهت حفظ سكوت سالنهاي مطالعه لازم است مراجعان محترم تلفن همراه خو د را  در حالت بیصدا قرار دهند.

5.     خروج منابع مرجع از كتابخانه ممنو ع و غیرقانونی است، در صورت بروز مورد با توجه به ضوابط بافرد خاطي برخورد خواهد شد.

6.     این كتابخانه متعلق به عموم اعضا ميباشد و باید همگي در حفظ و نگهداري آن كوشا باشیم. لذا با اعمالي چون صدمه به میز و صندليها، آسیب رساندن به كتابها و سایر منابع كتابخانه اي و اختلال در سیستمهاي رایانه اي و مواردي از این قبیل راه را براي استفاده سایرین از منابع مسدود نکنیم. 

7.     استفاده از منابع، قبل از  سازماندهی و آماده سازی، مجاز نمی باشد و کتابها و منابع جدید، پس از انجام مراحل فهرست نویسی و آماده سازی، قابل امانت دادن می با شند.  

 

ماده 12 - شرایط استفاده از واحد اطلاع رسانی

عضویت در پورتال کتابخانه مرکزی از طریق آدرسhttp://centlib.uswr.ac.ir  لازمه استفاده از  منابع دیجیتالی کتابخانه میباشد. 

جستجوی اطلاعات کتا بشناختی منابع چاپی و دیجیتالی کتابخانه، بدون پرداخت حق اشتراک اینترنتی، چه در داخل و چه در خارج از کتابخانه از طریق آدرس پورتال، امکا نپذیر است. 

درضمن در خارج از محیط کتابخانه، از طریق آدرس پورتال و بدون حق اشتراک اینترنتی، می توان به تورق محدود 20 صفحه اول متون منابع دیجیتال نیز پرداخت. 

امکان مشاهده متن کامل دیجیتالی پایان نامه ها به صور ت PDF تورق نامحدود، در داخل کتابخانه وجوددارد و در صورت نیاز به دانلود، مبلغ 35000 تومان برای دانلود 10 پایا ن نامه، حق اشتراک اینترنتی،میبایست پرداخت گردد.

امکان مشاهده و دانلود مقالات بانکهای اطلاعاتی، در داخل کتابخانه، برای کلیه دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، فراهم میباشد. 

 دانلود مقالات بانکهای اطلاعاتی، در خارج از محیط کتابخانه، از طریقVPN  دانشگاه صورت می گیر د. 

ماده 13- درخواستهاي سفارش كتاب و نشریات به صورت كتبي و فقط با امضاي مدیر گروه (آموزشي، پژوهشي یا رئیس مركز تحقیقات ( توسط بخش سفارشات پذیرفته ميشو د.  

ماده 14-شرایط  اهدای کتاب 

کتابهای اهدایی لزوما در سطح یک کتابخانه تخصصی دانشگاهی باشند) مرتبط با رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه( و از نظر ظاهری سالم و قابل استفاده بوده و متون کتابهای عمومی مغایر با ارزشهای نظام  جمهوری اسلامی نباشند.

 

 

 

 

سیستم رده بند ی

 

رده بندی کتابها در کتابخانه مرکزی برای کتابهای پزشکی و غیر پزشکی متفاوت می باشد: 

1.     رده بندیNLM   رده بندی کتابخانه پزشکی آمریکا  برای کتابهای پزشکی

2.     رده بندی LC   رده بندی کتابخانه کنگره آمریکا برای کتابهای غیر پزشکی

 

 

معرفی واحدها و کارشناسا ن

ریاست کتابخانه

 

دکتر طلیعه ظریفیان ، دکترای تخصصی گفتاردرمانیتلفن تماس : 22180139 ، 71732643

شرح وظایف  :

1-   بررسی و ارزشیابی برنامه های جاری و آتیکتابخانه

2-   ارزشیابی کمی و کیفی فعالی تهای کارکنان

3-   نظارت بر فرآیند کارها و پیشرفت امو ر

4-   تعیین شرح وظایف کلیه کارکنان و تقیسم وظایف

5-   دریافت گزارش مستمر کار از پرسنل

6-   شرکت در جلسات ،اتخاذ تصمیم و برنامه ریزی

7-   بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزات کتابخانه

8-   تسهیل و فرآهم آوری امکان آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی کتابدار با هدف تخصصی نمودنبخشهای کتابخانه و بهینه سازی کیفیت ارائه خدمات

 

 

 

 

 

سایت کامپیوتر

 

کارشناس : نسرین ربیعی، کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی تلفن تماس 22180075 ، 71732644  

 

شرح وظایف:  

1.     مدیریت پورتال کتابخانه مرکزی

2.     معرفی پایگاههای اطلاعاتی به گروههای هدف در قالب خبر، ایمیل، بنر و. ..  

3.     پاسخگویی و راهنمایی حضوری و تلفنی مراجعین

4.     برطرف نمودن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای سایت با همراهی واحد فناوری اطلاعات

5.     ارائه خدمات آگاهی رسانی جاری به اعضاء هیئت علمی و دانشجویان

 

 

 

 

کتابخانه دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی    

                              

کارشناس : مرضیه گلچین ، دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی

تلفن تماس : 71732818                                                          

 

 

1.     برگزاری کارگاه های بانکهای اطلاعاتی ISI , SCOPUS و. .....

2.     پاسخگویی و راهنمایی کاربران استفاده کننده از بانکهای اطلاعاتی.   

3.     طراحی  و تنظیم و بروز رسانی  سایت کتابخانه دیجیتالdiglib.uswr.ac.ir.  

4.     هماهنگی و پیگیری تمدید  اشتراک بانکهای اطلاعاتی  که از طریق کنسرسیوم وزارت بهداشت خریداری می شود.  

5.     تمدید اشتراک بانک اطلاعاتی مرتبط  magiran....

6.     تنظیم مستندات و بارگزاری در سامانه آمار استفاده و .....

 

 

 

 

بخش سفارشات

 

کارشناس: فهیمه باقرنژاد ، کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی تلفن تماس : 22180072 ، 71732645  

 

 

شرح وظایف: 

1.     نیاز سنجی و ثبت نیاز ا طلاعاتی مراجعین به صورت پیوسته) دریافت درخواست خرید منابع آموزشی دانشجویان و اعضای هیئت علمی از طریق مدیر گروه به کتابخانه ارسال می شو د. (

2.     کنترل درخواستها با موجودی کتابخانه جهت جلوگیری از خرید نسخه های تکراری

3.     دریافت کاتالوگ ناشران و ارسال آن برای گروههای آموزشی جهت انتخاب منابع مورد نیاز

4.     دریافت منابع خریداری و ثبت سفارش شده و کنترل آن با لیست مربوطه

5.     شرکت در نمایشگاههای کتاب  

6.     تنظیم و پیشنهاد بودجه برای حفظ تعادل موضوعی مجموعه

7.     جذب منابع اهدایی و رایگان

 

 

بخش سازماندهی منابع

  

کارشناسان: 

 سمیرا ساریخانی ، کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

 فهیمه باقرنژاد   ، کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

 تلفن تماس 22180075 ، 71731644

 

 

شرح وظایف:   

کتابها در کامپیوتر بعد از تصحیح اطلاعات و آماده سازی جهت بازیابی قابل جستجوی کامپیوتری میشو د، بعد از ورود اطلاعات کتا بها در کامپیوتر و کار روی آ نها، برای شمار ه های بازیابی       کتا بها برچسب عطف تهیه شده و در عطف آنها چسبانده میشود و بارکد کتا بها نیز بر  اساس عنوان و شماره ثبت تهیه شده وپشت جلد چسبانده میشو د و بعد کتا بها میتوانند وارد مخزن شوند و در قفسه ها در جای اختصاصی خود قرار گیرند.

 لازم به ذکر است در این کتابخانه   کتا بهای پزشکی بر اساس سیستم رد ه بندی کتابخانه ملی پزشکی آمریکا(NLM)     شمار ه گذاری و بازیابی میشوند و کتا بهای غیرپزشکی بر اساس سیستم رد ه بندی کتابخانه کنگره امریکا (LC) . 

بخش خدمات فنی و آماده سازی 

کارشناس : سمیرا ساریخانی با همکاری کار دانشجویی و کارآموزان کتابداری  

تلفن:  22180075، 71732644

شرح وظایف:  

1.     ثبت کتابهای خریداری شده و اهدایی در دفاتر ثبت و ممهور به مهر نمودن طبق ضوابط کتابخانه

2.     تهیه و چاپ برچسب عط ف و بارکد و الصاق آن به منابع

3.     مجهز کردن کتابها به تگ ایمنی

 

بخش امانت و گردش کتاب  

کارشناس : معصومه خواک ، دیپلم تلفن تماس : 22180075  

 

 

 

شرح وظایف:  

 

1.         پذیرش عضویت های جدید اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان جهت عضویت در کتابخانه

2.         امانت کتابها و لوح فشرده فارسی و لاتین

3.         تحویل گرفتن کتب امانتی و سایر منابع

4.         فایل نمودن کتب برگشتی در قفسه ها

5.         قفسه خوانی به صورت دورهای

6.         بارگزاری منابع سازماندهی شده در نرم افزار کتابخانه

7.         راهنمای مراجعین در جهت پیدا کردن منابع مورد نیاز

8.         کنترل ورود و خروج منابع

9.         پیگیری برگشت منابع امانتی و اعمال مقررات دیرکرد 

10.     تسویه حساب اعضاء

11.     تهیه گزارش از تعداد مراجعین، تسویه حسابها و عضویت های جدید  در صورت نیاز

12.     نظارت بر امور سالن مطالعه

13.     جدا نمودن کتابهای فرسوده جهت صحافی مجدد

14.     وجین منابع با توجه به حجم بالای این کار توسط کلیه کارشناسان کتابخانه صورت میپذیرد و منابع قدیمی، مستعمل و بلا استفاده از مجموعه خارج می شوند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش مرجع 

 

کارشناس : معصومه خواک  تلفن تماس : 22180075 

این قسمت دارای کتا ب های فارسی و لاتین که بر اساس رد ه بندی کنگره(LC)  و کتابخانه ملی پزشکی (NLM) تنظی مشده است، از مشخصه کتا بهای مرجع در هنگام جستجو وجود حرف  م  در ابتدای شماره بازیابی کتا بهای فارسی و( R )   در ابتدای شماره بازیابی کتا بهای لاتین  است. کاربران میتوانندبه صورت مکانیزه  با استفاده از رایانه ، شماره کتاب مور د نظر خو د را پیدا کنند. با توجه به سیستم نگهداری کتا بها به صورت قفسه باز، کاربران میتوانند بعد از یافتن شماره بازیابی مستقیماً به کتاب موردنظر خود دسترسی یابند و یا از کتابدار مرجع در این خصوص کمک بگیرند.

 

کتابهای بخش مرجع قابل امانت نبوده و  استفاده از آنها فقط در محل کتابخانه مجازمی باشد.

1.                 پاسخگویی به سوالات مرجع

2.                 کمک به مراجعان در یافتن منابع مناسب

3.                 قفسه خوانی در بخش مرجع به صورت ادواری

4.                 نظارت بر امور سالن مرجع

5.                 آموزش نحوه استفاده از منابع مرجع در صورت نیاز

 

 

 

 

 

 

بخش پایان نامه ها و طر حهای پژوهشی

 

کارشنا س: پریسا رجبی ، کارشناس ارشد  علم اطلاعات و دانش شناسی

 تلفن تماس : 22180072،71732645

 

شرح وظایف:   

 

1.     دریافت پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی  نسخه چاپی وCD  و انطباق آن با استاندارهای کتابخانه و تسویه حساب

2.     دریافت طرحهای پژوهشی انجام شده در دانشگاه

3.     ورود اطلاعات پایان نامه ها و طرحهای پژوهشی در نرم افزار کتابخانه

4.     آماده سازی منابع دریافتی و آرشیو کردن آنها

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به پاندمی کرونا و تاکید بر لزوم  فاصله گذاری اجتماعی ساعت کاری کتابخانه تا اطلاع بعدی 7:30 لغایت 14:30 می باشد.  

 

 

 

آدرس سامانه های مربوط به کتابخانه مرکزی :

 

1. پورتال قبلی کتابخانه  تا راه اندازی و رفع ایراد کامل پورتال جدید برقرار خواهد بود:   http://dlib.uswr.ac.ir

   https://centlib.uswr.ac.ir پورتال جدید کتابخانه مرکزی .2

3.     کتابخانه دیجیتال حنان   https://dl.uswr.ac.ir

4.     کتابخانه  دیجیتال  جهت دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی  http://diglib.uswr.ac.ir   

 

 

 

 

 

 

 

در ذیل نمایی از سامانه های کتابخانه مرکزی را مشاهده می کنید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1: جهت دریافت پایان نامه از خارج از محیط دانشگاه

، بعد از ثبت نام در پورتال به قسمت پرداخت اینترنتی رفته و مبلغ  350000  ریال بابت دانلود  10  پایان نامه پرداخت شود .  

 

 

 

 

 

 

 

2: جهت دسترسی به صدها هزار مقاله ، کتاب و مجله در کتابخانه دیجیتال حنان الزاما ثبت نام  با ایمیل آکادمیک کاربران انجام گیرد.  

 

 

 

 

 

 

 

  3:  راهنمای کامل  استفاده از  پورتال کتابخانه وکتابخانه دیجیتال حنان در پورتال قدیم و جدید کتابخانه موجود است . 

 

 

 


 

 

 

 

تمهیدات کتابخانه در دوران پاندمی کرونا:

 

1.     انتقال باکس بازگشت کتاب به جلوی درب ورودی کتابخانه

2.     انتقال میز مراجعه به ورودی سالن مطالعه

3.     نصب پوسترهای آموزش پروتکل های ایمنی

4.     فعال نمودن لینک پرسش از کتابدار در ساعات اداری و خارج از ساعات اداری

5.     ایجاد اتاقک محافظ جهت پرسنل دارای ارباب رجوع

6.     تغییر سیاست تهیه منابع اطلاعاتی و حرکت به سمت منابع الکترونیک

 

 

 

 راهنمای فوری مراجعان کتابخانه مرکزی

 

جهت دسترسی به منابع کتابخانه:  نخست از وصل بودن اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید گاهی اوقات از طریق کو شی موبایل برخی سامانه ها باز نمی شوند. به این منظور ازPC  استفاده کنید.

در ابتدا برای جستجو،  به آدرس  centlib.uswr.ac.ir   مراجعه نمایید. و در صفحه اصلی در جعبه جستجو و یا از طریق تب "درگاه های جستجو" به جستجوی منابع بپردازید. در قسمت پایین صفحه پورتال،در تب راهنما، راهنماهای عضویت، ثبت نام و جستجو  قرار داده شده است که در صورت نیاز میتوانید از آنها استفاده نمایید. توجه داشته باشید ثبت نام دو نوع است. 

 الف) ثبت نام در پورتال، به این منظور نیاز نیست حتما عضو کتابخانه مرکزی باشید. در این حالت باپرداخت 350000 هزار ریال می توانید عضو کتابخانه دیجیتال شده و از منابع دیجیتال استفاده کنید. شایان ذکر است با توجه به راه اندازی نرم افزار جدید کتابخانه ای آذرسا و عدم تکمیل فرایند انتقال اطلاعات این بخش از پورتال فعلا با آدرس قدیمdlib.uswr.ac.ir  میسر است. 

ب) عضویت در کتابخانه مرکزی که مشمول اعضا محترم دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دانشجو،هیات علمی، پرسنل است. 

 

 

بنابراین برای پرداخت اینترنتی و دانلود پایان نامه ها و سایر منابع دیجیتال کتابخانه، لازم است همچنان به آدرس پورتال قدیم کتابخانهdlib.uswr.ac.ir  مراجعه کنید؛ ولی این نکته را نیز مورد توجه قرار دهیدکه منابع جدید کتابخانه، در پورتال قدیم بارگذاری نمی شود. 

دسترسی به بانکهای اطلاعاتی از طریق کتابخانه دیجیتال با آدرس diglib.uswr.ac.ir ممکن است.

یک راه دیگر دسترسی  به منابع دیجیتالی کتابخانه، استفاده از نرم افزار کتابخانه دیجیتال پیام حنان باآدرس dl.uswr.ac.ir می باشد. 

در صورتی که با مراجعه به آدرس های مذکور، موفق به دریافت منابع خود نشدید، برای برطرف کردن مشکل، به آدرس dlib.uswr.ac.ir در قسمت پایین صفحه، تب" لینک های مرتبط"، "پرسش ازکتابدار"مراجعه نمایید و سوال خود را مطرح کنید. سوال شما حداکثر ظرف مدت یک ساعت پاسخ داده خواهدشد. در صورتی که در مدت مقرر پاسخی دریافت نکردید، با شماره های کتابخانه  22180072  و22180075 تماس حاصل نمایید. شایان ذکر است کارشناسان اطلاع رسانی حتی در ایام پاندمی همه روزه در محل کتابخانه حضور دارند. 

در صورت عدم دسترسی به بانکهای اطلاعاتی با استفاده ازVPN  دانشگاه، مشکل خود را به آدرس ایمیل .ارسال نماییدnoc@uswr.ac.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راههای ارتباطی ما با شما:

               تلفن : 22180072-22180075

centlib@uswr.ac.ir : ایمیل

لینک پرسش از کتابدار در پورتال کتابخانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر روزهای کرونایی کتابخانه مرکزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

 

ضمن عرض تبریک به دانشجویان ورودی جدید

 

امیدواریم به زودی در

دوران پسا کرونا پذیرای گامهای مشتاق شما جهت

اعتلای سطح دانش باشیم.